Hirdetés
Hirdetés
Túl a városon 2021. május 27. 08:14

Messze a kormány és a Fidesz költi a legtöbbet a Facebookon

Csongrád-Csanád megyében is van egy ismert, nagy „költő”, ő Nemesi Pál.

Hirdetés

A Telex gyűjtötte össze, kik költik a legtöbb pénzt hirdetésekre a Facebookon.

Magyarország kormánya 283,8 millió forinttal magasan a legtöbbet költő, második a Fidesz 141,6 millió forinttal. Mivel az üzenetek szinte mindig egymásra épülnek a kormány és a Fidesz közösségi médiás kampányaiban, össze is számolhatjuk a két összeget: 425,4 millió forint jön ki.

Harmadik az Ezalenyeg.hu 86,4 millióval, de ők kicsiben játszanak, mert míg a kormány 50 hirdetésre költött közel háromszáz milliót, és a Fidesz is csak 295 reklámra égette el a 141,6 millió forintot, addig ott 8132 hirdetésre ment a 86,4 millió. Negyedik helyen az Európai Parlamentet találjuk 1014 hirdetéssel 62,1 millióért.

47 milliót költ a Momentum, ez 1686 reklámra ment el, a Nyugati Pályán – ami az Egyesült Államok budapesti nagykövetségének oldala – 42,6 milliójából 291 tartalmat hirdettek, Dobrev Klára 28,9 milliót költött 328 reklámra, de a DK is elhasznált 24,4 milliót, amiből 580 tartalmat hirdettek.

A Jobbik 23,4 milliót, az MSZP 21,5 milliót, Karácsony Gergely 20,4 milliót költött. NER revolvermédiájának szánt Pesti Srácok 19,7 milliót, a Szabad Városok 18,6 milliót költöttek – derül ki a Telex gyűjtéséből.

Csak, hogy el tudjuk helyezi a költéseket, az ismert Csongrád-Csanád megyei facebookos „költő”, Nemesi Pál, aki a Fidesz-KDNP szegedi polgármesterjelöltje volt, 9 millió forint környékén költött néhány hónap alatt 2019-ben.

Nemesi egyébként azóta is költ, 290 ezer forintot használt el hirdetésekre idén február 24. és május 24. között.

* * *

Szeged.hu – Minden, ami Szeged! Tartson velünk a Facebookon is!

Cimkék: Facebook hirdetés kormány politikai hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés