Hirdetés
Hirdetés
Szegeden 2020. november 9. 20:15

Száznegyvennel bővíti munkavállalói létszámát Szegeden a Telenor

A szegedi bővítés két lépcsőben történik, amivel csaknem ezernégyszázra emelkedik a mobilszolgáltató hazai dolgozóinak száma.

Hirdetés

– Novembertől, illetve januártól két ütemben 140 fő csatlakozik a Telenorhoz saját dolgozóként, korábban munkaerő-kölcsönzőn keresztül dolgoztak nálunk – mondta el Nemes Róbert, a szegedi ügyfélszolgálat vezetője. – Ezzel a lépéssel közel 1400-ra bővül a Telenor Magyarország dolgozóinak létszáma. Azért fontos ez, mert ugyan korábban is kapcsolatban álltunk ezekkel a kollégákkal, de így még biztosabb és kiszámíthatóbb munkahelyet biztosíthatunk számukra. Nyugodtan, motiváltabban és stabil környezetben dolgozhatnak nálunk. Nagyon szép eredményeket értek el, ezért ez a Telenortól egy gesztus is feléjük.

Nemes Róbert, a szegedi ügyfélszolgálat vezetője

Egy percen belül

Évente közel kétmillió hívást fogadnak az ügyfélszolgálaton, a 85 százalékát egy percen belül. A koronavírus-járvány kezdetén, márciusban a normál hívásszámuk a négyszeresére emelkedett, és csak hetek múlva álltak vissza a normál működésre. Ez óriási megterhelést jelentett.

Új szolgáltatással is bővül az ügyfélszolgálat: várhatóan az év végén egy háromfős videochat-funkciót alkalmazó csapat kezd dolgozni. Így az ügyfelek a járványhelyzetben is biztonságosan és kényelmesen, otthonról elintézhetnek minden ügyet. 

– Szuper ez a csapat. Azért szeretek a része lenni, mert közösségként dolgozunk az ügyfelekért, és teszünk azért, hogy ők elégedettek legyenek – mondta Benasnoun Anett, aki csoportvezető az ügyfélszolgálaton.

Benasnoun Anett, csoportvezető (fotók: Iványi Aurél)

Díjak, sokszínű csapat

A szegedi csapat 2019-es munkájáért a 33 éves Nemes Róbert nemrégiben az Év Fiatal Vezetője különdíjat vehetett át. Ezzel azokat a vezetőket díjazzák, akik 40 éves koruk előtt kiemelkedő eredményeket értek el szakmájukban. A díjazott szerint olyan egyenlőségen és bizalmon alapuló csapatmunkát sikerült kialakítani, ahol egymástól tanulhatnak a kollégák. Sokszínű az ügyfélszolgálatosok csapata: pályakezdők, kismamák, megváltozott munkaképességűek is együtt dolgoznak és ezt az elfogadó környezetet valósítják meg az otthoni munkavégzés során. A munkatársak megválaszthatják, hogy a Tisza Lajos körúti postapalotában lévő irodában vagy home office-ban dolgoznak, jelenleg több mint 90 százalékuk otthonról látja el a feladatát.

Most a szegedi call centerben is betartják a távolságot a dolgozók, minden második munkaállomás üresen marad 

Több mint 3 millió előfizető

A 2014-ben megnyitott szegedi ügyfélszolgálat jelentős regionális munkáltató a térségben. A jelenleg 75 százalékban a cseh PPF csoport, és 25 százalékban az Antenna Hungária tulajdonában álló Telenor Magyarország a hazai piac egyik vezető mobiltávközlési vállalata. 3,1 millió előfizetőt lát el hang- és adatátviteli szolgáltatásokkal, digitálisan elérhető tartalmakkal, üzleti megoldásokkal és értéknövelt szolgáltatásokkal. A nyilvánosan elérhető cégadatok szerint a Telenor Magyarország Zrt. értékesítésből származó nettó bevétele tavaly 182,631 milliárd forint volt, 7,3 százalékkal magasabb, mint 2018-ban. A vállalkozás adózott eredménye megközelítette a 35 milliárd forintot.

* * *

Szeged.hu – Minden, ami Szeged! Tartson velünk a Facebookon is!

Cimkék: digitális kommunikációs szakember home office járvány kommunikáció koronavírus mobiltelefon munka munkahely munkahelyteremtés munkáltató munkavállaló otthoni munkavégzés szerethető munkahely telefon telefonhívás telekommunikáció Telenor ügyfélszolgálat
Hirdetés
Hirdetés

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés