Hirdetés
Hirdetés
Túl a városon 2020. október 5. 09:41

A versenyhivatal szerint nincs hatáskörük intézkedni a miniszterelnök sportfogadási reklámja miatt

Orbán Viktor Facebook-oldalán olykor feltűnik egy-egy reklámszagú tartalom. Ezúttal azt hirdette a miniszterelnök, hogy a legnépszerűbb sportfogadási rendszerben 2000 forinttal megtette a Ferencváros győzelmét a Molde ellen.

Hirdetés

A Népszava kérdezett rá a Gazdasági Versenyhivatalnál, hogy rendben van-e Orbán Viktor TippMix-es reklámja. Mert nem csak arról volt szó, hogy Orbánt lefotózták egy szelvénnyel, hanem arról is, hogy a közzétett videóban tutorial-szerűen, lépésről lépésre megmutatták, hogyan lehet fogadni a Fradira a TippMix rendszerében.

A lap megkapta a GVH-választ: „Nincs olyan jogszabály, amely a GVH hatáskörét ebben a kérdésben megállapítaná”.

A meccs egyébként 0-0 lett, Orbán Viktor nem nyert, de a Ferencváros a döntetlennel is bejutott a Bajnokok Ligája 32 legjobb csapata közé, ahol a csoportmeccseken a Barcelonával, a Juventusszal és a Dinamo Kijevvel játszhat oda-visszavágókat.

A dolog azért is érdekes, mert a közszereplőket általában szabályok kötik egy-egy termék reklámozásakor, nem egy magyar celebnek volt már baja ebből az Instagramon és a Facebookon is.

A miniszterelnök Facebook-oldalára felkerült tippmixes videó felveti azt a kérdést is, ildomos-e egy politikusnak olyan tevékenységet reklámozni, ami akár káros szenvedély lehet. Ilyen tekintetben a szerencsejáték hirdetése nem sokban különbözik az alkoholfogyasztás vagy cigarettázás reklámozásától.

Orbán Viktorról egyébként rendszeresen készül fotó egy-egy újsággal, annak érdekében, hogy a híveknek irányt mutasson, miből kell tájékozódni.

Ne feledkezzünk meg egy klasszikusról:

* * *

Szeged.hu – Minden, ami Szeged! Tartson velünk a Facebookon is!

Cimkék: Ferencváros Orbán Viktor sportfogadás tippmix
Hirdetés
Hirdetés

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés