Hirdetés
Hirdetés
Szegeden 2020. május 11. 12:05

Ismét személyesen fogadják az ügyfeleket három önkormányzati cégnél

A járványügyi helyzet enyhülésével a SZETÁV Kft., a Szegedi Hulladékgazdálkodási Nonprofit Kft. és az IKV Zrt. vezetői úgy döntöttek, hogy május 11-től újra megnyitják a cégek személyes ügyfélszolgálati irodáit. Az ügyfelektől viszont kérik, hogy fokozottan ügyeljenek a biztonsági előírások betartására.

Hirdetés

A Szegedi Hulladékgazdálkodási Nonprofit Kft. a Stefánia 6. szám alatti ügyfélszolgálati irodája hétfőtől a korábbi nyitvatartási rend szerint működik.

Így az ügyfeleket hétfőn, kedden és szerdán reggel 8, és délután 3 óra között várják, míg csütörtökön hosszabbított nyitvatartási idővel, reggel 7 és este 7 óra között működnek. Pénteken reggel 8-tól délután 1-ig lesznek nyitva. Az ügyfélszolgálati irodában maximum két ügyfél tartózkodhat, és az ügyféltérben a szájmaszk használata kötelező. Mindenkit arra kérnek, hogy ha lehetséges, továbbra is inkább telefonon, esetleg online intézzék az ügyeiket.

A SZETÁV-nál is arra kérnek mindenkit, hogy a személyes ügyintézés lehetősége mellett az elmúlt időszakban megszokott és gördülékenyen működő elektronikus ügyintézést részesítsék előnyben.

Az ehhez szükséges nyomtatványok a társaság honlapján elérhetőek. Ügyfélfogadási időben továbbra is rendelkezésükre áll a telefonos ügyfélszolgálat a 62/540-540 telefonszámon, ahol a munkatársak készséggel adnak felvilágosítást és segítséget problémáik megoldásához.

Nincs szükség személyes megjelenésre az alábbi ügyek intézéséhez: a melegvízmérőállás bejelentéshez, a melegvízmérő és radiátor cseréjéhez, valamint a költségmegosztó leolvasásához.

A regisztrált felhasználóink bankkártyás fizetéssel egyenlíthetik ki fűtés és melegvíz szolgáltatási számláikat.

Ha az ügyfelek mégis a személyes ügyintézés mellett döntenek, a cég munkatársai kérik, vegyék figyelembe, hogy a járványügyi helyzet enyhült, de nem szűnt meg. Ezért a személyes ügyfélszolgálat felkeresése során korlátozó intézkedésekkel kell számolni a Vág utca 4. szám alatti központi irodaházban.

Ezek közül az egyik legfontosabb, hogy az ügyfélszolgálati térben csak az adott ügy intézéséhez minimálisan szükséges személyek tartózkodhatnak, a szükséges biztonsági távolság betartása érdekében két ügyfélszolgálati munkatárs dolgozik csak, és akik az ügyfélszolgálati és ügyfélváró tér telítettsége esetén csak az irodaház előtti járdán tudnak várakozni, ügyeljenek a szükséges távolság betartására.

Ugyanakkor a szájmaszk viselése kötelező a belépést követően, és az épületben is fokozottan ügyelni kell a biztonságos távolság megtartása. A bejáratnál lévő a társaság kézfertőtlenítőket helyezett ki, melyeket mindenkinek kötelező használnia a belépés előtt. Nagyon fontos tudnivaló, hogy díjbefizetés esetén csak bankkártyás fizetésre van lehetőség.

Az IKV Zrt. Dáni utcai ügyfélszolgálata is teljes nyitva tartással fogadja az ügyfeleket.

Természetesen ott is számos biztonsági előírást kell betartani. Az ügyfelek számára kötelező a szájmaszk vagy a szájat, orrot eltakaró sál/kendő használata. Belépéskor mindenkinek használnia kell a kihelyezett kézfertőtlenítőt. Az ügyféltérben csak annyi ügyfél tartózkodhat ahány ügyintéző van, a várakozási idő alatt pedig kötelező 1,5 méteres távolság megtartása.

Emellett az ügyintézők is szájmaszkot használnak, illetve az ügyfélpult elé plexi lapot helyeztek el.

* * *

Szeged.hu – Minden, ami Szeged! Tartson velünk a Facebookon is!

Cimkék: Szegedi Környezetgazdálkodási Nonprofit Kft. Szetáv ügyfélfogadás ügyfélszolgálat
Hirdetés
Hirdetés

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés