Szegeden 2019. június 5. 07:13

Antavo: díj a divat bibliájától

A szegedi székhelyű nemzetközi marketing-tech csapat nyerte el a Drapers Digital fődíját Legkiemelkedőbb online ügyfélszerzési stratégia kategóriában. Az elismerést az olasz luxusdivat óriással, a LuisaViaRomával együtt szerezte meg.

– Élmény együtt dolgozni az olaszokkal, mert nyitottak az ötleteinkre, és bátran belevágnak abba, amit javaslunk. Az is pozitívum, hogy behatóan segíteni tudjuk a szervezetet: a kapcsolattartónk még kampánymenedzserként kezdte, és most ő vezeti a digitális divíziót – mondta Kecsmár Attila, az Antavo egyik társalapítója és ügyvezetője.

A Drapers 1887 óta tudósít a divatszektorról, ma már a divat bibliájaként emlegetik. A Drapers Digital Festivalt pedig kifejezetten azzal a céllal hozták létre, hogy az iparágat megújító technológiákat a figyelem középpontjába helyezzék. Idén összesen tizennégy kategóriában indulhattak a vállalatok, a zsűriben olyan elismert szakértők ültek, mint Maureen McDonagh, a Facebook kereskedelmi részlegének vezetője.

Az esettanulmány, amelynek köszönhetően az Antavo színpadra állhatott Londonban, a LuisaViaRoma hűségprogramjának eredményeit részletezte. A sikerek között szerepel, hogy az olasz divatcég a program elindításának első évében több, mint 10 millió eurós bevételnövekedést könyvelhetett el, míg az oldallátogatások száma 1 millióval nőtt.

A Drapers Digital Awards nem az első gála, ahol sikert ért el az Antavo. 2018 szeptemberében átvehették az online üzleti világ Oscar-díjának számító eCommerce Awards for Excellence-t, míg idén januárban ők vihették haza a magyarországi Év Irodája díjat, kisvállalati kategóriában.

Nyitóképünkön a boldogság pillanata. A színpadon Rohini Contractor, az Antavo tanácsadója, és Jess Mizerak, a cég nemzetközi üzletkötője.

* * *

Szeged.hu – Minden, ami Szeged! Tartson velünk a Facebookon is!

Cimkék: Antavo Drapers Kecsmár Attila Kecsmár Zsuzsa LuisaViaRoma