Szegeden 2019. január 24. 14:43

Ismét kiderült, hogy hazudott az Origo

A kormánypárti sajtót nem riasztja vissza semmi attól, hogy össze-vissza hazudozzanak az ellenzéki pártokról, civil szervezetekről, vagy az általuk szervezett rendezvényekről. A Fővárosi Ítélőtábla most az Origo-t kötelezte helyreigazításra.

A Jobbik Sajtóosztálya által portálunknak eljuttatott közlemény szerint a Fővárosi Ítélőtábla jogerős döntése alapján az Origo nevű fideszes portálnak az alábbi helyreigazítást kell közölnie:

„Újabb jobbikos korrupciós botrány: lefizethették a küldötteket – hangfelvétel” címmel megjelent cikkben valótlanul állítottuk, hogy Szabó Gábor, a Jobbik Magyarországért Mozgalom pártigazgatója pénzt és "bármit" kínált egy küldöttnek, ha a párt tisztújító kongresszusán Sneider Tamásra szavaz, és azt is, hogy mindez egy, a birtokunkba került hangfelvételtől kiderül.

Valótlanul állítottuk, hogy Tóth Péter, a Jobbik szegedi elnöke Szabó Gábor megbízásából kínált pénzt és "bármit" egy küldöttnek, ha Sneider Tamás mellett szavaz a párt tisztújító kongresszusán. Valótlanul állítottuk továbbá, hogy olyan hangfelvétel került a birtokunkba, amelyen Szabó Gábor egy jobbikos küldöttel beszél.”

A Jobbik januárban eddig 10 sajtópert nyert meg a fideszes médiabirodalom ellen.

* * *

Szeged.hu – Minden, ami Szeged! Tartson velünk a Facebookon is!

Cimkék: helyreigazítás Jobbik origo