Hirdetés
Hirdetés
  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Szegeden
  • Fogyasztóvédelmi eljárást indított a Wizz Air és a Ryanair ellen a fővárosi kormányhivatal
Szegeden 2018. augusztus 2. 20:22 Forrás: MTI

Fogyasztóvédelmi eljárást indított a Wizz Air és a Ryanair ellen a fővárosi kormányhivatal

A Miniszterelnökség szerint a Wizz Air tisztességtelen a magyar fogyasztókkal szemben. A Ryanairt a poggyászügyek miatt vizsgálják.

Hirdetés
Hirdetés

Gulyás Gergely Miniszterelnökséget vezető miniszter és Tuzson Bence közszolgálatért felelős államtitkár közös közleményben azt írta, elfogadhatatlannak tartják a magyar hátterű légitársaság „utasok tucatjainak nyaralását tönkre tevő gyakorlatát”, és különösen felháborítónak azt, ahogy a légitársaság a saját hibájából előállt helyzetet kezeli, a tájékoztatás minimumát sem biztosítva az általa megkárosított utasoknak.

A Miniszterelnökség szerint

a Wizz Air tisztességtelen a magyar fogyasztókkal szemben, mert nem teljesíti a szerződésben vállalt kötelezettségeit, és nem biztosítja az utasok által előzetesen kifizetett szolgáltatásokat, mindeközben „semmibe veszi a fogyasztóvédelem alapvető szabályait”. Ezért az eljárás haladéktalan lefolytatása indokolt

– írják.

Az utasfelvétellel kapcsolatos incidensek miatt Gulyás Gergely és Tuzson Bence utasítására indította el a fogyasztóvédelmi vizsgálatot a fővárosi kormányhivatal, és az ügyben eljárást indítottak a légitársasággal szemben – olvasható a közleményben.

A fővárosi kormányhivatal a Wizz Air versenytársával, a Ryanairrel szemben is vizsgálatot indított. György István kormánymegbízott az ír központú diszkont légicég poggyászkezelésével kapcsolatos hiányosságok miatt rendelte el két hete a vizsgálat lefolytatását.

* * *

Szeged.hu – Minden, ami Szeged! Tartson velünk a Facebookon is!

Cimkék: légitársaság repülés repülőjárat

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés