Túl a városon 2018. augusztus 2. 08:20 Forrás: vg.hu

A kánikulában az ásványvíz, a sör és a jégkrém a legkeresettebb

A nagy melegben jelentősen megugrott az ásványvizek, az üdítők, a sörök és a jégkrémek iránti kereslet a boltokban. Ezeket a termékeket most nagyon viszik a vásárlók.

Hirdetés

A CBA üzleteiben jelentősen érzékelhető a nagy meleg hatása. Ásványvízből a normál hőmérsékletű napok forgalmához képest megháromszorozódtak az eladások, emellett jégkrémből mintegy 70 százalékos, a söröknél 40 százalékos, üdítőkből pedig 35 százalékos a többlet. - írja a Világgazdaság.

A Tesco áruházaiban is megemelkedett az ásványvízfogyasztás a hőségben. Júniusban, júliusban és augusztusban a korábbi évekhez hasonlóan idén is több mint 50 millió liter ásványvíz eladására számítanak a hipermarketnél.

Ez nagyságrendileg az éves forgalom harmadának felel meg. Kitértek arra is, hogy az értékesítés csaknem kétharmadát a szénsavmentes ásványvíz teszi ki, minden negyedik vásárló választja a szénsavas vizet, illetve 12 százaléknak esik a választása az ízesített változatokra.

Az Auchannál egy kánikulai napon akár 15 százalékkal is megnövekedhet az eladott ásványvizek mennyisége. Itt az eladott ásványvizeik körülbelül 60 százaléka mentes, 40 százaléka savas. A SPAR áruházaiban egy meleg nyári hónap ásványvízforgalma 60 százalékkal nagyobb, mint egy átlagos hónapé az év többi részében.

* * *

Szeged.hu – Minden, ami Szeged! Tartson velünk a Facebookon is!

Cimkék: ásványvíz hőség