Hirdetés
  • Kezdőlap
  • "újságíró"-ként cimkézett hírek listázása
Úgy tűnik, tényleg vége: több mint 80-an mondtak fel az Indexnél, köztük a főszerkesztő-helyettesek is

Úgy tűnik, tényleg vége: több mint 80-an mondtak fel az Indexnél, köztük a főszerkesztő-helyettesek is

Szerdán rúgta ki Bodolai László, az Index Zrt. igazgatóságának elnöke Dull Szabolcs főszerkesztőt, ennek hatására áll most fel a közel száz fős szerkesztőség nagy része, és közleményük szerint még többen lesznek.

Részletek
Nem csitul az Index-ügy: lemondott a vezérigazgató, és kiderült, a lap százmilliós összeggel tartozik egy NER-közeli cégnek

Nem csitul az Index-ügy: lemondott a vezérigazgató, és kiderült, a lap százmilliós összeggel tartozik egy NER-közeli cégnek

Nem is akármelyiknek: a Mészáros Lőrinc emberének tartott Vaszily Miklós tulajdonában lévő Indamediának, ami az Index hirdetéseit is értékesíti. Az új vezérigazgatót már meg is találták.

Részletek
Szeged365 néven indulna el az új városi hírportál, ami függetlenséget ígér, de Nemesi Pál korábbi kampánycsapata áll mögötte

Szeged365 néven indulna el az új városi hírportál, ami függetlenséget ígér, de Nemesi Pál korábbi kampánycsapata áll mögötte

Nemesi függetlensége ismert: a Fidesz támogatásával próbált polgármester lenni ősszel, nem jött össze neki. Az új híroldallal már a következő választásra készülhetnek. Mindeközben: mi lesz a Szegedmával?

Részletek
Nem követtek el választási csalást Pikóék, megszüntette a nyomozást a rendőrség

Nem követtek el választási csalást Pikóék, megszüntette a nyomozást a rendőrség

Nem talált bizonyítékot a választási csalásra, ezért megszüntette a nyomozást a rendőrség Pikó András kampánycsapata ellen – írta meg a HVG-re hivatkozva az Index. Pikóékat egy a Magyar Nemzetben megjelent fotó alapján jelentette fel a helyi választási iroda.

Részletek
Sérelemdíjat fizetett a Magyar Nemzet kiadója a Szegedi LMBT Közösségért csoport egyik tagjának

Sérelemdíjat fizetett a Magyar Nemzet kiadója a Szegedi LMBT Közösségért csoport egyik tagjának

A lap publicistája, Apáti Bence egyik cikkében „magát nőnek érző férfi”-nak, „Aliz úr”-nak, és férfinak nevezett egy transznemű nőt, akivel a kiadó végül peren kívül egyezett meg.

Részletek