Pannon GSM, Telenor, Yettel. – így változott a szolgáltató neve. A pont nem véletlen

A névváltás a PPF Telecom Csoport három Telenor néven működő telekommunikációs vállalatát érinti: Magyarországon, Szerbiában és Bulgáriában.
– A névváltás a Telenor Magyarország Zrt.-vel kötött szerződéseket és a szolgáltatások elérhetőségét semmilyen szempontból nem befolyásolja – mondta Mohamed ElSayad kereskedelmi vezérigazgató-helyettes. Azt is mondta, márciusig nem változik semmi, majd új szolgáltatások bevezetését is tervezik.
Dolezsai Gergely márka- és marketingkommunikációs igazgató azt mondta, hogy az új márka piaci bevezetését idén február elsején indítják, több kommunikációs csatornán, mindhárom országban. Az egyik szlogen a „Szia, beszélünk még!” lesz, egy másik „Szia! Helló újra!” – mindez kifejezi az újra találkozás üzeneteit. A márka megkülönböztető színe tengerészkék és Yettel.lime lesz.
A pont a név része, azaz Yettel. a helyes írásmód.
A PPF Telecom Group vezető távközlési szolgáltatóként öt közép- és délkelet-európai piacon (Bulgária, Csehország, Magyarország, Szerbia és Szlovákia) tevékenykedik, ahol mobil, vezetékes, adatátviteli és internetes televíziós szolgáltatásokat nyújt. Mintegy 18,3 millió ügyfelet szolgál ki mobilszolgáltatással, a régióban 12 ezer alkalmazottat foglalkoztat és 2020-ban 1,4 milliárd eurós EBITDA-t ért el. A PPF Csoport 2018-ban vásárolta meg a norvég Telenor Csoport kelet-közép-európai mobilszolgáltatást nyújtó leányvállalatait.
(MTI)