Pannon GSM, Telenor, Yettel. – így változott a szolgáltató neve. A pont nem véletlen

Márciustól hívják így a mobilcéget. És megtanulunk egy új színt is: Yettel.lime.
Garai Szakács László

2022. január 27. 12:09

Pannon GSM, Telenor, Yettel. – így változott a szolgáltató neve. A pont
nem véletlen

A névváltás a PPF Telecom Csoport három Telenor néven működő telekommunikációs vállalatát érinti: Magyarországon, Szerbiában és Bulgáriában.

 

– A névváltás a Telenor Magyarország Zrt.-vel kötött szerződéseket és a szolgáltatások elérhetőségét semmilyen szempontból nem befolyásolja – mondta Mohamed ElSayad kereskedelmi vezérigazgató-helyettes. Azt is mondta, márciusig nem változik semmi, majd új szolgáltatások bevezetését is tervezik.

 

Dolezsai Gergely márka- és marketingkommunikációs igazgató azt mondta, hogy az új márka piaci bevezetését idén február elsején indítják, több kommunikációs csatornán, mindhárom országban. Az egyik szlogen a „Szia, beszélünk még!” lesz, egy másik „Szia! Helló újra!” – mindez kifejezi az újra találkozás üzeneteit. A márka megkülönböztető színe tengerészkék és Yettel.lime lesz.

 

A pont a név része, azaz Yettel. a helyes írásmód.

 

A PPF Telecom Group vezető távközlési szolgáltatóként öt közép- és délkelet-európai piacon (Bulgária, Csehország, Magyarország, Szerbia és Szlovákia) tevékenykedik, ahol mobil, vezetékes, adatátviteli és internetes televíziós szolgáltatásokat nyújt. Mintegy 18,3 millió ügyfelet szolgál ki mobilszolgáltatással, a régióban 12 ezer alkalmazottat foglalkoztat és 2020-ban 1,4 milliárd eurós EBITDA-t ért el. A PPF Csoport 2018-ban vásárolta meg a norvég Telenor Csoport kelet-közép-európai mobilszolgáltatást nyújtó leányvállalatait.

 

(MTI)