Mától a Lidlben is olcsóbb a saját márkás sajt

Miután az Aldi bejelentette, hogy 20–23 százalékkal csökkenti a magyar beszerzésű trappista sajtok árát, nem sokat kellett várni az egyik versenytárs, a Lidl válaszára. A boltlánc vállalati kommunikációs cégvezetője azt közölte a Világgazdasággal, hogy
a Lidl Magyarország március 6-ától, hétfőtől jelentős mértékben és tartósan csökkenti a kínálatában található, legnépszerűbb sajtok árát. Az intézkedésnek köszönhetően a sajtok ára kiszereléstől és típustól függően akár 25 százalékkal csökken.
A mai naptól
- a saját márkás Pilos 250 grammos Edami darabolt sajt 25 százalékkal kerül majd kevesebbe, és a jelenlegi 999 forintos ár helyett holnaptól 749 forintba kerül majd,
- az 1 kilogrammos kiszerelésű Pilos trappista sajt 23 százalékkal, azaz 900 forinttal lesz olcsóbb, 2990 forintos áron lesz elérhető a mostani 3890 forint helyett,
- míg a 700 grammos Pilos trappista sajt 21 százalékkal, azaz 800 forinttal kerül majd kevesebbe, így 2999 forintot kell majd érte fizetni.
- A laktózmentes 700 grammos kiszerelésű Pilos trappista sajt esetében az árcsökkenés mértéke szintén 21 százalékos, hétfőtől 2999 forintért lesz elérhető az áruházakban.
A Vg azt írja, mivel a CBA kommunikációs igazgatója bejelentette, hogy néhány napon belül a CBA és a Príma üzleteiben csökkenni fog a száraztészta ára, feltehetően ez lesz a következő olyan termék, amelynek árát a többi boltlánc is csökkenteni fogja a közeljövőben.