Lázár János arról kérdezi a híveit, hogy ritkítsák-e a vasútvillamos szegedi megállóhelyeit

„Ön szerint Szegeden szükség van ennyi megállóra? Írja meg javaslatát!”
Ezzel fordult a facebookos rajongótáborához Lázár János, tramtrainügyi kormánybiztos, akinek egyébként Szeged nem tartozik a választókerületéhez, miközben a vasútvillamos Szegeden lényegében az 1-es villamos szerepét tölti be.
A kérdés már csak azért is érdekes, mert a tramtrain és a 2-es villamos pályája jórészt megegyezik, így a vasútvillamos hiába hagyna ki megállókat, a 2-es villamost nem tudja „átugrani”.
Lázár János szavaira Mihálik Edvin a Facebookon reagált. A szegedi tanácsnok azt írta az egykori miniszter posztjához, hogy
„a Tramtrain nem a felcsúti kisvasút! A Tramtrain a szegedi és hódmezővásárhelyi embereké, az ő pénzükből is épült, joguk van használni. Nem engedjük, hogy most megfossza őket attól, hogy felszálljanak rá. Nem a két város lakói között kell ellenségeskedést szítani, hanem rendesen kellett volna megtervezni egy 80 milliárdos projektet. A saját hibáit miatt ne a szegedieket büntesse!”.
Mihálik Edvin saját Facebook-oldalán is szentelt egy bejegyzést a lázári ötletnek. A szegedi tanácsnok szerint Lázár János
„10 éve tervezett szerelemprojektjéről kiderült, hogy nem csak az eredeti ár sokszorosába került, de ráadásul 37 perc helyett 50 perc alatt ér Szegedre”.
A momentumos politikus azt is írja, Lázár
„tipikus fideszesként most a szegediek kárára mentené a helyzetet: Szegedi megállók kiiktatásával akar gyorsítani a vonalon”.
A szegedi tanácsnok, aki egyben az ellenzék egyik országgyűlési képviselőjelöltje, várja Mihálffy Béla és Német Ferenc szegedi fideszes képviselők reakcióit, illetve a válaszukat a kérdésre: Vajon ezt a „jó hírt” közölte velük Lázár, amikor együtt villamosoztak?