Ez van, ha a kormány folyamatos rossz döntéseinek is köszönhetően az egekbe megy az euró árfolyama: még 3 milliárd 653 millió forint kell a tramtrainre

Az árfolyamváltozást kell kompenzálni. Emiatt egész Kecskemét utálja most Szegedet.
Garai Szakács László

2022. július 16. 11:44

Ez van, ha a kormány folyamatos rossz
döntéseinek is köszönhetően az egekbe megy az euró árfolyama:
még 3 milliárd 653 millió forint kell a tramtrainre

Nincs rá plusz pénz, ezért Orbán Viktor elvette máshonnan:

 

„a Kecskemét Megyei Jogú Város vasútállomás intermodális átszállókapcsolatainak fejlesztése és P+R parkolók kialakítása című kivitelezési projekt felszabaduló forrása terhére történő finanszírozásával”

 

fizetjük ki a Stadlernek a vasútvillamosokat, olvasható a Magyar Közlönyben.

 

Ez azt jelenti, hogy Kecskemét vasútállomása és annak környéke marad olyan, amilyen.

 

Kecskemét vasútállomása, amilyennek a többség ismeri

 

Egyébként a Kecskemét Közlekedésfejlesztési Konzorcium és alvállalkozói az UTIBER Közúti Beruházó Kft., az UNITEF '83 Műszaki Tervező és Fejlesztő Zrt., és a Középülettervező Zrt. ilyennek gondolták Kecskemét új közösségi közlekedési kapuját.

 

Az új intermodális csomópont. Egyelőre látványterv marad

 

Erre most egy kicsit még várni kell.

Címlapon

mutasd mind