A Szetáv 2020 után 2021-ben is a legjobb hazai távhőszolgáltató lett – a fogyasztók szerint

Elégedettebbek a távhőszolgáltatókkal a távfűtést használók, az ágazat a tavaly ősszel végzett felmérés szerint a járványhelyzet ellenére javítani tudott a két évvel korábban elért jó eredményén. Bónusz: a Szetáv lett újra az első!
Garai Szakács László

2022. május 11. 09:05

A Szetáv 2020 után 2021-ben is a
legjobb hazai távhőszolgáltató lett – a fogyasztók szerint

Tavaly másodszor készítették el a távhő ágazatban a felhasználói elégedettségi felmérést, ennek keretében kilenc távhőszolgáltató tevékenységét vizsgálták. A cél a felhasználók véleményének és elvárásainak alaposabb megismerése volt, amelynek alapján lehetőség nyílik magasabb színvonalú szolgáltatás nyújtására.

 

Több mint 560 ezer felhasználói visszajelzést dolgoztak fel, egyebek mellett a távhőszolgáltatás minőségéről, az ellátás folyamatosságáról, a leolvasásról, a mérésről, a költségmegosztásról, a tájékoztatásról, az ügyfélszolgálatok elérhetőségéről, valamint az ügyfélszolgálati és panaszkezelési tevékenység hatékonyságáról.

 

A szolgáltatókat három felméréstípusban minősíthették az ügyfelek. Az alapfelmérés során a kérdezőbiztosok otthonukban keresték fel a felhasználókat, akiket a többi között a távhőszolgáltatás minőségéről, a leolvasásról, a tájékoztatásról, az ügyfélszolgálatról, a számlázásról kérdeztek. Az ügyfélszolgálati munkáról a kiegészítő és az azonnali felmérés keretében kérték a válaszadók véleményét.

 

Az eredmények alapján a vállalatok közül a legjobb eredményt a Szetáv érte el, 920 ponttal a társaság másodszor is az élen végzett.

 

(MTI)