A BradoLife kabalafigurája, Brado Professzor végezte el a kezdődobást a Pick-meccsen

A magyar tulajdonban lévő szegedi Florin Zrt. évtizedek óta a fertőtlenítő- és tisztítószerek, valamint kozmetikai termékek egyik meghatározó gyártója a hazai piacon. A cég idén ünnepli 65 éves születésnapját, éppen ezért számos meglepetéssel készül erre a jubileumra. Ennek részeként a Florin Zrt. BradoLife márkájának kabalafigurája ott volt a legutóbbi Pick-meccsen. SZPONZORÁLT TARTALOM.
Szeged.hu

2022. március 07. 08:01

A BradoLife kabalafigurája, Brado Professzor végezte el a
kezdődobást a Pick-meccsen

A Florin Zrt. elődjét hat szegedi család alapította 1957-ben, az a cég elsősorban szappanfőzésre jött létre. Ez a családi vállalkozás később Univerzál Szövetkezetté alakult, majd 1992-ben lett belőle Florin Zrt. A cég összességében 65 éves múltra tekint vissza – mondta Barta Attila cégvezető.

 

Napjainkban közel 500 háztartási, vegyi, kozmetikai és testápolási terméket gyártanak Szegeden. Többfajta sampont, tusfürdőt, dezodort, tisztítószert, mosószert állítanak elő, az elmúlt időszakban pedig a legnagyobb hangsúlyt a fertőtlenítő szerek, a Brado és a BradoLife kapták. Ezeket csaknem negyven éve gyártja a Florin Zrt. Szegeden – tette hozzá a cégvezető, aki azt is kihangsúlyozta, az egészségügyet a professzionális Brado készítményekkel, a lakosságot pedig BradoLife márkanéven ugyanezeknek a termékeknek a kiskereskedelmi változataival látják el.

 

Barta Attila kiemelte, a járvány idején, egy év alatt 4 millió liter fertőtlenítőszer készült a Florin Zrt. szegedi gyárában, és 17 millió termék került a kórházakba, közintézményekbe, iskolákba, valamint a boltokba.

 

 

Az igazgató elmondta, ma már több mint 30 összetétel közel 100 kiszerelési formában kapható a fertőtlenítőszereikből. Folyamatosan fejlesztenek, újítanak, bővítik a választékot. Ez annak köszönhető, hogy saját fejlesztőlaborral, fejlesztőcsapattal rendelkeznek, és a piaci igényeknek, a változásoknak megfelelően újabb és újabb terméket tudnak kihozni. Hozzátette, mindig igazodnak a fogyasztói igényekhez, ez is az egyik kulcsa a sikernek. Mindig arra törekednek, hogy elérhető árú, versenyképes termékekkel jelenjenek meg a piacon.

 

 

A versenyképesség megőrzése és a gyártókapacitás bővítése érdekében az elmúlt két évben több mint 4 milliárd forint értékű fejlesztést valósítottak meg a szegedi telephelyen, ennek keretében a gyártási terület teljesen megújult, a meglévő épületeket felújították és vadonatúj épületeket is építettek. Így összességében ma már több mint 8000 négyzetméteren gyártanak termékeket, és az épületek mellett a technológia, a géppark is teljesen megújult, és 6 új gyártósort állítottak üzembe. A két évvel ezelőttihez képest nagyságrendileg tízszer több terméket tudnak gyártani – mondta Barta Attila.

 

 

A cégvezető azt is elmondta, hogy mivel kevés hasonlóan korszerű gyár működik Magyarországon, ezért bekapcsolódtak az Innovációs és Technológiai Minisztérium által meghirdetett Modern Mintaüzemek programba. Így be tudják mutatni más cégeknek a fejlesztéseket, szakmai konzultációkat és fórumokat szerveznek.

 

Pick Bika és Brado Professzor már lepacsiztak

 

Szegedi cég lévén fontosnak tartják, hogy támogassanak helyi kezdeményezéseket, jelen legyenek a város kulturális és sportéletében – mondta a cégvezető. 

 

Támogatták a Szegedi Szabadtéri Játékokat, a Szegedi Ifjúsági Napokat, a de jelen voltak a karácsonyi vásáron is. Idén a sport felé is nyitnak, éppen ezért voltak ott szombaton a Pick Szeged–Ferencváros-mérkőzésen, ahol bemutatkozott az új kabalafigurájuk, a Brado termékeket népszerűsítő Brado Professzor. Vele március 8-án Szeged utcáin is találkozhatnak az emberek.

 

(Fotó: Szabó Luca)