Címoldal

Több mint 160 éves minden idők egyik legsikeresebb logója

2017. 11. 19. 15:30 | PDF | Nyomtatható változat

logó, cég, legrégebbi, vi2017-11

A vállalatok minden lehetséges módszerrel igyekeznek beférkőzni a mindennapjainkba, ennek egyik leghatékonyabb eszköze a márkajelölés, vagyis a logó. Hogy mitől jó egy logó, azt igazán egyszerű megmondani, de vajon mit tudnak azok a jelzések, amelyek több mint száz éve velünk vannak, és alig-alig változtak. - írja az Origo

1855 környékén egy ismeretlen brit művész megalkotta a Bass nevű sör logóját, amely a mai napig szinte változatlan. A piros háromszög nem egy bonyolult dolog, de a jelkép a brit birodalom terjedésével a világ minden szegletébe eljutott a Falkland-szigetektől Mauritiusig.

A Bass bíbor háromszöge lett az Egyesült Királyság első levédetett logója, amelyet 1876. január 1-jén regisztráltak, közvetlenül az ezt lehetővé tevő törvény hatálybalépése után.

A cikket teljes terjedelmében itt olvashatja el

Ajánlja cikkünket ismerőseinek!