Címoldal

Totális káosz várható ma a mobilszolgáltatóknál, az ügyfelek már dühöngenek

2017. 07. 03. 11:26 | PDF | Nyomtatható változat

mobil, mobiltelefon, feltöltő kártya, vodafon, telekom, telenor, káosz, vi2017-07

Finoman fogalmazva sem sikerült zökkenőmentesen a feltöltőkártyás adategyeztetés első fordulója. Ügyfelek tucatjai állítják, sikeresen elvégezték az adategyeztetést, szombaton mégis kikapcsolták a SIM-kártyájukat. Sokan pedig csak hétvégén kaptak észbe: egyeztetni kellett volna. Igazi káosz várható a következő néhány napban. - írja a hvg

Hétvégén derült ki, hogy a feltöltős SIM-kártyát használó ügyfelek egy része hiába egyeztetett, mégis kikapcsolták. Cikkünk megjelenése után, vasárnap tett közzé a Telekom egy tájékoztatást, melyben azt kérték, hogy a sikeres adategyeztetés ellenére lekapcsolt SIM-kártyát használók ne a telefonos ügyfélszolgálat szokásos számát próbálják hívni (egy másik telefonról), hanem tárcsázzák a +36-80-630-045 telefonszámot sajátjukról, ez ugyanis a letiltott kártyákról is elérhető, és itt azonnal tudnak segíteni a tévedésből deaktivált SIM-ek újraaktiválásában. Az ügyféljelzések alapján úgy tűnik, az “azonnaliság” nem minden esetben teljesül.

A cikket teljes terjedelmében itt olvashatja el

Ajánlja cikkünket ismerőseinek!