Egyre több a szurkoló a szegedi meccseken

2018. 01. 11. 01:12

A legtöbben a MOL-Pick Szeged mérkőzéseire látogattak ki a szegedi klubok közül 2017/2018-as szezon őszi felében - ez derült ki a sportstatisztika.blog.hu adataiból. A honlap az összes magyar elsőosztályú klubcsapat népszerűségét elemezte.

Egyre több a szurkoló a szegedi meccseken

A sportstatisztika.blog.hu felmérései szerint városunkban a MOL-Pick Szeged mérkőzéseire voltak a legtöbben kíváncsiak a 2017/2018-as szezon őszi felében. Fontos kiemelni, hogy ezek az adatok csak a hazai bajnoki találkozókra vonatkoznak. A Pastor-alakulatot tizenegy mérkőzésen, átlagban több mint ezerhétszázan biztatták, és összesen tizennyolcezer kilencszáz néző volt kint. A Sportcsarnok lelátójának tehát több mint fele foglalt volt, és ez a tavalyi évhez képest kilenc százalékos növekedést jelent.

Tovább nőtt a Naturtex-SZTE-Szedeák gárdájának népeszerűsége is. A kosármeccseken ezerhez közelít az átlag nézőszám hat találkozó után, összesen 5600-an váltottak jegyet. Ez ugyan nem éri el a csarnok 30 százalékos kihasználtságát, de Magyarország valamennyi első osztályú klubcsapata közül a Szedeák produkálta a legnagyobb nézőszám növekedést, a tavalyi szezonhoz képest, 94%-kal többen mentek ki szurkolni. 

A ContiTech Szeged Diapolo férfi vízilabda csapatának adatai kicsit csalókák, hiszen mindössze két hazai mérkőzést játszottak ősszel, közel háromszázan így is kíváncsiak voltak a Varga-tanítványokra. Harmada így is megtelt a felújított uszoda nézőterének, ez pedig hét százalékos növekedést jelent a tavalyi szezonhoz képest, de teljes képet majd csak a tavaszi szezon elemzésével kaphatunk.