Címoldal

Különdíjat kapott az EDF DÉMÁSZ applikációja

2016. 01. 15. 09:44 | PDF | Nyomtatható változat

edf démász, ügyfélszolgálat, applikáció, vi2016-01

A Magyar Marketing Szövetség 14. Év Honlapja pályázatán az EDF DÉMÁSZ mobiltelefonra kifejlesztett ügyfélszolgálata különdíjat nyert az Év Applikációja kategóriában.

Különdíjat kapott az EDF DÉMÁSZ applikációja

A zsűri értékelésében a fogyasztóbarát megoldást emelte ki: “Megszoktuk, hogy a közműszolgáltatók ügyfél kommunikációja többnyire életidegen, bonyolult űrlapokkal és érthetetlen szakkifejezésekkel van kikövezve. Ezzel szakít látványosan az EDF DÉMÁSZ megoldása: egységes vizuális környezet, magyarázó grafikák, érthető nyelvezet, könnyen kezelhető funkciók jellemzik. Aki igyekezett már sötétben feljegyezni villanyóra-állást, imádni fogja ezt az appot!”

Az EDF DÉMÁSZ ügyfelei számára az ügyintézés szabadságát adja a mobilalkalmazás. A legnépszerűbb funkciókat applikáción keresztül is elérhetővé tették, így például mobilon is bejelenthető a mérőállás. Fogyasztók nyomonkövethetik és akár be is fizethetik számláikat, valamint a fogyasztási szokásaikat figyelembevevő személyre szabott ajánlatok közül választhatnak, amit szintén megrendelhetnek a mobiltelefonjukon. A cég ügyfelei saját maguk állíthatják be az e-mail értesítéseket, módosíthatják részszámláikat, vagy levelezési címüket. A hűségprogramban résztvevő fogyasztók pedig már ki sem kell nyomtatni a kedvezményre jogosító kuponokat, elég mobiltelefonjukon bemutatni partnereinknél és máris igénybe vehetik a bónuszt.

A mobil ügyfélszolgálathoz nem kell megtanulni új jelszavakat, az online ügyfélszolgálat regisztrált ügyfelei ugyanazon azonosító és jelszópárossal tudnak belépni és egy kattintással érhetik el az ügyintézés széles skáláját.

Az EDF DÉMÁSZ mobil ügyfélszolálati alkalmazás letölthető App Store-on, vagy Google Play-en keresztül.

Ajánlja cikkünket ismerőseinek!