Címoldal

A nagyvárosokban kap új lendületet a Soros-ellenes propaganda

Hiába ért véget a kormány Soros-tervről szóló nemzeti konzultációja, a Fidesz vidéki polgármestereken keresztül folytatja a sorosozást. - írja az Index

Tróger imperialista vagy egy hatalmas rizsfelfújt?

Az idősekre és az alacsonyabb iskolai végzettségűekre hatott főleg a Soros elleni kormánypropaganda. Valamint a fideszesekre: közöttük Soros György most népszerűtlenebb, mint valaha. Az ellenzéki szavazóknál ellenben helyenként még jót is tett Soros megítélésének az ellenkampány. A Soros-őrület a jelek szerint a fideszes tábort egyben tartja, új szavazókat azonban nem lehet megszólítani vele. Ki az a Soros, mi az a Soros-terv? Ezt firtatta a Závecz Research és az Index legújabb közvélemény-kutatása. - írja az Index

Életmódkiadványnak álcázott kormánypropaganda öntötte el a boltok polcait

Trükkös egy dolog a Konyhasziget nevű kiadvány: egy pálinkateszt és rántotthús-himnusz között a Nébih és a Földművelésügyi Minisztérium megpróbálja felmelegíteni a kettős élelmiszer-minőségi mérce kissé avas témáját. - írja a hvg

4,2 milliárdból ment az "Állítsuk meg Brüsszelt!"-kampány

Áprilisban 4,2 milliárd forintot költött a kormány az “Állítsuk meg Brüsszelt!”-kampányra. A Rogán vezette propagandaminisztérium az adatokat csak 25 ezer forintért cserébe adta ki az Átlátszónak. - írja a hvg

Úgy mossa a Fidesz a vidéki olvasók agyát, hogy szinte habzik

Heti legalább háromszor négyoldalas konzultációs "melléklet" jelenik meg a megyei lapokban. Ezek közel egymillió emberhez jutnak el. Az anyagokat a Mediaworks stratégiai igazgatójának stábja állítja össze. És akkor még emellé jönnek az egészoldalas hirdetések, Soros-képpel, vagy a konzultációs kérdések bemásolásával egy az egyben. - írja a 444.hu

Erősödő hazugságkampány, hamis sikerpropaganda

Nemzetközi és hazai felmérések, adatok sora igazolja, mennyire félrevezető, számtalan ponton hamis a kormányzati sikerpropaganda. Ahol egy réteg helyzete javul, ott biztosan lemarad a többség, ami jó a biztos Fidesz-szavazóknak, abból a társadalom alján élőknek semmi nem jut. - írja a nepszava.hu

Vedd le a kezedet a gyerekről!

A nyolcvanas évek végén már kifelé tartottunk abból, hogy ovisok szavaljanak a Hivatalról.

A lakókkal fizettetik meg a kormánypropagandát

A rezsicsökkentés harmadát is felemésztheti a díjcsökkentés kommunikációja – tapasztalták több fővárosi társasházban, amikor kézhez vették az éves pénzügyi beszámolót. Az Orbán-kormány szimbólumaként is felfogható rezsivitrinek felszereléséről korábban már írt a 444.hu. Az viszont újdonság, hogy a kormányzati intézkedés ábrázolása csaknem 50 ezer forintjába kerülhet a lakóknak.

A kormányreklám nem tűnt el, csak kicsit átalakult

Nem adja fel a kormány, hogy saját kampánnyal segítse a Fidesz–KDNP választási sikerét, a Kúria múlt keddi döntése ellenére visszatértek a rezsicsökkentést sulykoló reklámok a kereskedelmi tévékre, igaz, a „Magyarország jobban teljesít” szlogen nélkül. A kormánypártok nem csak a legfőbb bírói fórummal megy szembe, hanem korábbi elveivel is.

Újabb átverős sikerpropaganda

A kormányzati propaganda szorgos gyöngytyúk módjára csapott le a Központi Statisztikai Hivatal legfrissebb adataira: januárban a 2013-as adatokhoz mérten 6,1 százalékkal nőtt az ipari termelés Magyarországon. Azt már nem teszik hozzá: mindez kizárólag a sokszor átkozott multiknak köszönhető.

Korábbi híreink

Nekünk reklámoz a kormány a mi pénzünkből

Egyrészt megdöbbentő, másik oldalról viszont látszólag szerény összeg az a 70 milliárd forint, amit az elmúlt 4 évben a kormány a saját önreklámjaira költött. Viszont ebben még nincs benne az induló választási kampány időszaka. Igaz a kormányt úgysem számoltatja el róla senki. Ez nem számít politikai költésnek.

Saját számai cáfolják a kormány propagandáját

Annál fényesebb a jövő már aligha lehetne, mint amilyen a jelen - legalábbis ahogy a Központi Statisztikai Hivatal legfrissebb, a keresetekre vonatkozó kimutatásából kiolvasható. Csak a foglalkoztatottsággal van megint egy kis baj: messze nem úgy alakul, mint azt a kormány mondja.

Durva propaganda: a valóság sem számít Varga Mihálynak

A legkevésbé sem meglepő Varga Mihály, gazdasági miniszter kincstári optimizmusa a gazdaság állapotával kapcsolatban. Az azonban már igen, mennyire szabadon kezeli a kormánytag a valósággal való kapcsolatot

A Híradó már sokkal jobban teljesít!

Az alábbiakban a Magyar Televízió egyes csatornája 2013. november 15-i esti Híradójának tartalmát ismertetem. A műsor 17 részre tagolt, a bejátszásokat a súgógépről olvasó, a nézők szemébe néző bemondó köti össze. A bemondó nem újságíró, feladata kizárólag az előre megírt szöveg tisztán artikulált felolvasása.

Bojkott a CBA hálózat ellen a pártpropaganda miatt

Egyre több magánszemély, illetve szervezet is a CBA bojkottjára hív fel. Az ellen tiltakoznak, hogy a bolthálózat vezetői erősen szuggesztív "magánlevükben" hívták a békemenet október 23-i felvonulására "az összetartó CBA nagycsalád valamennyi tagját".

A Fidesz-propaganda a titkárnőket is rendőrnek hazudja

3500 fővel több rendőr van Magyarországon, mint három évvel ezelőtt – ezt hirdeti az a tájékoztatásnak álcázott Fidesz-kampány, amelyet bruttó 256,7 millió forintból futtat a kormány újságban, tévében és közterületi reklámfelületen egyaránt. A „zemberek” biztonságérzetét kielégíteni hivatott üzenet azonban – úgy tűnik – vaskos hazugság.

Kemény válasz a kormány propaganda-videójára

Négymillió forintért forgatott filmet a magyar fiatalok elvándorlása ellen a Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium. A film azonban nem a magyar valóságról szól – ahogy ezt többen szépen összeszedték.