Címoldal

Az ügyfelek elégedettek az áramszolgáltatóval

Az ügyfelek elégedettek az  áramszolgáltatóval

A Magyar Energiafogyasztók Szövetsége ismét az ügyfelek elégedettségét bizonyító díjat, az Energiafogyasztók Díját adta a Nemzeti Közművek egyetemes áramszolgáltatójának és áramhálózati engedélyesének.

A név változik, a támogatás töretlen

A név változik, a támogatás töretlen

Decembertől NKM Vízisport Szeged Egyesület néven folytatja a Dél-Alföld legsikeresebb klubja. A Nemzeti Közművek áramszolgáltatója, az NKM Áramszolgáltató Zrt., csak úgy, mint a jogelődök, elkötelezett a hazai kajak-kenu sport támogatása iránt.

Hálózatépítést végez az áramszolgáltató decemberben Szegeden

Szegeden decemberben folytatódik a villamoshálózat átépítése a középfeszültségű és a kisfeszültségű vezetékszakaszokon. A tervszerű beavatkozások biztonságos elvégzése miatt rövid időre szükséges az egyes hálózati szakaszok kikapcsolása. A munkák idején időszakos áramszünet lesz decemberben Szegeden, több utcában.

Novemberben is dolgoznak az áramszolgáltató szakemberei Szegeden

Szegeden novemberben folytatódik a villamoshálózat környezetében az üzembiztonságot szolgáló gallyazás. Több utcában pedig többlet villamos energia igény alapján hálózatépítést végez a Nemzeti Közművek áramszolgáltatója.

Gallyazzák a fákat a Démász megbízásából

A DÉMÁSZ szerelői folyamatosan végzik a kockázatosnak ítélt helyek beazonosítását és ahol a faágakat a zavartalan villamosenergia-ellátás szempontjából veszélyesnek minősítik, ott az áramszolgáltató elvégezteti a szükséges beavatkozásokat.

Éjjel-nappal lehet telefonon ügyeket intézni

Éjjel-nappal lehet telefonon ügyeket intézni

Szinte teljes körűen intézhetik az áramszolgáltatással kapcsolatos ügyeiket telefonon és online a Nemzeti Közművek áramszolgáltatójának ügyfelei. Az egyetemes áramszolgáltatók közül egyedül a DÉMÁSZ-nál tudnak a fogyasztók éjjel-nappal telefonon ügyet intézni.

24 órában csörög a telefon az áramszolgáltatónál

24 órában csörög a telefon az áramszolgáltatónál

Tizenhat millió hívásnál tartanak a Nemzeti Közművek áramszolgáltatójának telefonos ügyfélszolgálati munkatársai a Call Center 2001-es indulása óta. A 24 órában hívható telefonos szolgáltatással – amelynek a Kiváló Call Center Díjat is odaítélték – a társaság egyedülálló az egyetemes áramszolgáltatók között.